Ievads komunikācijas teorijā
Komunikācijas teorijas, Mediju efekti, Auditoriju studijas.
Kognitīvie, sociālie un politiskie aspekti medijpratībā
Sociālā izziņa un uzvedība, Ievads propagandā un ietekmējošā komunikācijā, Argumentācijas teorija un kritiskā domāšana, Ietekmējošo vēstījumu darbnīca, Kultūra, sabiedrība un tiešsaistes vide , Tiešsaistes vides sociālpsiholoģiskie aspekti.
Mediju ētika profesionālā kontekstā
Komunikācijas ētika, Neskaidrās robežas starp medijiem un SA
Mediju vide un uzņēmējdarbība
Mediju vadība un tiešsaistes ekonomika, Mediju tiesības, Projektu vadība un inovācijas radošajās industrijās, Mediju sistēmas ASV un Eiropā
Pētījumu metodes
Kvantitatīvās pētījumu metodes, Kvalitatīvās pētījumu metodes
Transmediju komunikācija
Vizuālā kultūra un semiotika, Datu vizualizācija, Transmediju stāstniecības pamati
Maģistra darbs